02.02.2014 14:05
Zvířata v zimě
Cíl: Přiblížit dětem život zvířat v průběhu zimy, navést je k tomu, aby pochopili, že je důležité některým z nich pomáhat a naučit se jakým způsobem, abychom jim spíše nepřitížili.
Rozsah: dle naladění dětí 1-2týdny
Věk:2,5-3...
—————
02.02.2014 14:03
O VRABČÁCÍCH A NEJEN O NICH...
Cíl: přiblížit dětem ptačí svět v zimě
Rozsah: 7-10dní
Kompetence:
- seznámení se s přezimujícími ptáky x tažní ptáci
- zlepšení hrubé motoriky,...
—————
01.12.2013 16:35
Mikuláš, anděl a čert aneb bude uhlí a brambory? :-)
Rozsah:1 týden - 2.12 – 6.12
Charakteristika celého IB: V následujícím bloku se děti prostřednictvím prožitku a různých aktivit seznamují s dobou adventní, s dobou, která symbolizuje naději a...
—————
10.11.2013 18:26
Charakteristika integrovaného bloku:Práce s pohádkou a její dramatizace je velmi dobrým prostředkem, jak u dětí rozvíjet představivost, kooperaci i samostatné uvažování. Nabízí dětem velký prostor k seberealizaci a rozvíjení fantazie, která je v dětském věku nedílnou součástí...
—————
20.10.2013 10:59
Cíl: přiblížit dětem podzim, změny v přírodě, dokončení sklizně,po posvícení čas na zábavu, hry spojené s podzimním obdobím.
Rozsah: tři týdny (každý týden jedno téma)
I. Hrací týden / upevňování...
—————
22.09.2013 11:13
Cíl: Přiblížit začátek podzimu se vším, co přináší. Sklizeň, ochutnávání, posvícení, trh.
Rozsah: tři týdny (každý týden jedno téma)
Kompetence
- nácvik a upevňování sebeobslužných dovedností, klidná...
—————
22.09.2013 11:11
Vlaštovičky švitoří
Cíl: Navození atmosféry končícího léta, seznámení s ptáčkem vlaštovkou
Rozsah: 7-10 dní
Kompetence:
- Rozpoznat na obrázku vlaštovku
- Naučit se...
—————
13.09.2013 14:31
Následující týden bude patřit vlaštovkám. V pondělí už budou kroužit nad statkem u babičky (v herně) a kdo ví, jestli je tam ještě v pátek najdeme. Budeme je vyhlížet ze zahrady, budeme si o nich povídat, najdeme je nakreslené v encyklopedii, budeme létat jako ony, houfovat se na čáru a zase z ní...
—————
07.09.2013 18:47
Každý Rarášek za první týden poznal svoji značku, už ví, kde je herna, jídelna, zahrada. Učí se, že odcházíme vždy všichni společně.
Následující týden budeme pokračovat v adaptaci, půjdeme prozkoumat i okolí školky. Nezapomeneme nakrmit naše zvířátka na zahradě morčata a králíka....
—————
29.04.2012 13:22
Představujeme Šípkovi svoji rodinu aneb Moje nejkrásnější maminka
Charakteristika integrovaného bloku: Skřítek Šípek je náš kamarád, se kterým jsme se seznámili při výjezdu na Šumavě. Děti si ho okamžitě oblíbily, starají se o něj, vyrobily mu i domeček. Toto jejich nadšení bychom rády...